دنیای شیرین شکلات و کاکائو

مقاله‌ها و مطالب گوناگون در زمینه شکلات و کاکائو

۱۰ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

کفش های خود را نو کنید

در این بخش از هنرهای دستی، یک آموزش و ترفند جالب، تحت عنوان نوسازی کفش قدیمی خدمت شما ارئه داده شده است.

ادامه مطلب...
۲۶ تیر ۹۷ ، ۱۷:۲۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضایی

چند تاثیری که شنا بر روی ما دارد

شنا یکی از بهترین ورزش‌ها برای خانم‌ها و آقایان است که بیشتر مردم به آن علاقه‌مند هستند. شنا برای بدن فواید و خواص زیادی دارد و بر روی بدن آثار مفید زیادی بر جای می‌گذارد. یکی از این فواید که بسیار هم مهم است ؛ تاثیر شنا بر اندام زنان و همچنین مردان است.

ادامه مطلب...
۲۶ تیر ۹۷ ، ۱۷:۲۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضایی

سر ناخن‌های خود را چگونه سفید کنیم؟

دست‌های یک بانوی باکلاس خیلی مهم می‌باشد بنابراین همیشه باید زیبا دیده شود و از انواع نقره و طلا استفاده کند علاوه بر این‌ها ناخن‌ها خیلی مهم هستند.

ناخن‌هایی زیبا دیده می‌شوند که کمی بلند باشند و قسمت بلندی ناخن سفید دیده شود. این کار را می‌توان با لاک سفید سر ناخن انجام داد این گونه که لاک سفید سر ناخن را به بلندی ناخن بزنیم و لاک بی‌رنگ را به کل ناخن.

ولی ما می‌خواهیم که ناخن بدون لاک هم زیبا دیده شود. چون استفاده از لاک سفید سر ناخن برای ناخن مضر است و لاک زدن مداوم به ناخن آسیب وارد می‌کند پس باید تلاش کنیم بدون لاک ناخن‌های زیبایی داشته باشیم. در این مطلب روش های سفید کردن سر ناخن را به جای ناخن سر سفید برایتان معرفی می‌کنیم.

ادامه مطلب...
۲۶ تیر ۹۷ ، ۱۷:۲۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضایی

چند رمان عاشقانه ایرانی

بانوان و دختران علاقه زیادی به خواندن رمان، بخصوص رمان عاشقانه دارند و بیشتر ترجیح می‌دهند اوقات فراغت خود را با این روش پر کنند. رمان‌ها مضمون‌های مختلفی دارند مانند طنز، جنایی، عاشقانه و … ولی در بین این موضوعات رمان‌هایی که داستان عاشقانه دارند بیشتر مورد توجه و مطالعه قرار می‌گیرند. به همین دلیل هم قصد داریم مجموعه‌ای از بهترین رمان های عاشقانه ایرانی را در این مطلب به شما معرفی کرده و دانلود رمان عاشقانه را نیز ارائه کنیم..

ادامه مطلب...
۲۳ تیر ۹۷ ، ۱۶:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضایی

عکس های زیبا برای روز دختر

همانطور که می‌دانیم تاریخ روز دختر، ۲۴ تیر ماه می‌باشد. چنین روزهایی در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام بازتاب زیادی خواهد داشت و همه با استفاده از عکس نوشته‌ها و عکس پروفایل روز دختر فضا و جو خاصی را ایجاد خواهند کرد.

ادامه مطلب...
۱۱ تیر ۹۷ ، ۱۶:۲۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضایی

مزایای خاص سئو برای وبسایت ها

هدف از سئو، بهبود رتبه سایت در لیست نتایج موتورهای جستجو است تا بتوان با افزایش ورودی های هدفمند، میزان فروش را افزایش داد. مطالب ارائه شده در این بخش برای افراد و مدیرانی است که یک استراتژی صحیح و اصولی برای موتورهای جستجو ندارند.

امیدواریم که این اشتباه بزرگ به خاطر عدم آگاهی از مزایای سئو باشد. چون اگر از مزایای سئو آگاه باشند و این کار را انجام ندهند، می توان گفت کسب و کار خود را به سمت مرگ هدایت خواهند کرد.

ادامه مطلب...
۱۱ تیر ۹۷ ، ۱۶:۱۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضایی

تبریز را بیشتر بشناسید

شهر تبریز مرکز استان آذربایجان‌شرقی یکی از پنج کلانشهر مهم ایران می‌باشد. جایگاه این شهر و منطقه آذربایجان در تاریخ، پیشینه و اقتصاد کشور بر هیچکس پوشیده نیست. مهمانداری و میزبانی از مسافران جایگاه ویژه ای بین مردم شهر تبریز برخوردار است و برای اثبات این موضوع می‌توان به بیت "شهر تبریز است و جان قربان جانان می‌کند، سرمه چشم از غبار کفش مهمان می‌کند" سروده استاد شهریار بسنده کرد. اما برای اینکه حرفی باقی نماند می‌توانید برای یک بار هم که شده به این شهر و به این منطقه سفر کنید و زیبایی‌ها و تاریخ این شهر را از نزدیک مشاهده کنید. برای خاطرات بی‌نظیر زندگی‌تان آماده اید...؟ در ادامه با معرفی شهر اولین‌ها و اقامتگاه های تبریز همراه ما باشید.

ادامه مطلب...
۱۱ تیر ۹۷ ، ۱۶:۰۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضایی

درب های زیبا برای پارکینگ شما

درب پارکینگ یا آن چه رایج در دنیا Garage Door می‌نامند عضوی کلیدی از یک سازه ساختمان تجاری یا مسکونی است. برای مدل درب پارکینگ می‌توان طرح های فراوان و متنوعی را معرفی کرد اما نکته‌ی مهم این است که درب پارکینگی که انتخاب می‌شود علی رغم زیبایی؛ باید عملکرد، ایمنی و امنیت را هم به همراه داشته باشد.

در این نوشته چند نمونه منتخب از درب ورودی حیاط  و مدل درب پارکینگ معرفی و ارائه می‌کنیم، اما در هر حال بسته به سلیقه و همچنین دیزاین ساختمان، بهترین مدل تفاوت خواهد کرد. اگر یکی از این مدل های درب پاکینگ با سلیقه‌ی شما هماهنگ شد، در اختیار داشتن آن، امری دور از ذهن نخواهد بود و در سریع‌ترین زمان و بالاترین کیفیت ممکن، توسط صنایع درب فلزی پایون این امر میسر خواهد شد.

ادامه مطلب...
۰۴ تیر ۹۷ ، ۱۳:۵۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضایی

کلیبر بهشت آدربایجان

آذربایجان شرقی دنیایی از شگفتی‌ها و زیبایی‌های حیرت‌انگیز است، استانی با پیشینه و تاریخ بسیار کهن که مردمانی بسیار بافرهنگ و مهمان‌دوست دارد. شهر کلبیر که در استان آذربایجان شرقی قرارد دارد به عنوان نگین این منطقه محسوب می‌شود، بهشت گمشده‌ای که سفر به آن به همه پیشنهاد می‌شود. همراه ما باشید تا شما را با شهر کلبیر و اقامتگاه های کلیبر آشنا کرده و اقامتگاه های کلیبر را نیز به شما معرفی کنیم.

ادامه مطلب...
۰۴ تیر ۹۷ ، ۱۳:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضایی

یاشا سایتی برای گردشگران ایرانی

در این مطلب قصد دارم شما رو با سایت یاشا، سایت بسیار کاربردی و مفید برای گردشگران آشنا کنم همراه ما باشید به معرفی سایت یاشا سایتی برای پیدا کردن اقامتگاه بوم گردی.

ادامه مطلب...
۰۴ تیر ۹۷ ، ۱۳:۴۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضایی