دنیای شیرین شکلات و کاکائو

مقاله‌ها و مطالب گوناگون در زمینه شکلات و کاکائو

۱۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

جعبه شکلات های زیبا

در روبرو شدن با یک محصول برای بار اول، پیش از کیفیت خود محصول، جعبه و بسته‌بندی آن حرف اول را می‌زند. برای مثال شاید شما یک شکلات شیک و مجلسی سفارشی بسیار با کیفیت را در یک جعبه شکلات با ظاهر نه‌چندان جذاب برای هدیه دادن انتخاب کرده باشید. در این صورت شاید هزینه‌ای که برای تهیه آن کرده‌اید خیلی به چشم نیاید و یا حتی نتیجه عکس در ذهن طرف مقابلتان رقم زند.

ادامه مطلب...
۲۹ خرداد ۹۷ ، ۱۶:۵۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضایی

با این وسایل محل تولد خود را تزیین کنید

مهم‌ترین بخش یک تولد که پیش از برگزاری آن انجام می‌شود تزیینات مخصوص تولد می‌باشد. اگر این مرحله به درستی و با رعایت اصول انجام شود می‌توان انتظار یک تولد خاطره‌انگیر را داشت.

برای تزیین خانه یا بهتر بگوییم محلی که قرار است تولد در آن برگزار شود می‌توانید از وسایل مختلفی استفاده کرده و با اضافه کردن چاشنی خلاقیت به تزیینات، محل مناسبی برای برگزاری جشن ایجاد کنید.

استفاه از برخی وسایل تزیینی در تزیین تولد ضروری می‌باشد زیرا هر کدام به تنهایی زیبایی محل تولد را دوچندان می‌کنند. لیستی از این وسایل را در ادامه برای شما معرفی خواهیم کرد. شما نیز اگر می‌خواهید تدارک یکی تولد خاص را برای فردی ببینید باید از این لوارم و سایل تزیینی استفاده کنید.

ادامه مطلب...
۲۹ خرداد ۹۷ ، ۱۶:۵۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضایی

معرفی کوتاهی از سایت یاشا

یاشا شما را به تجربه زندگی و اقامت محلی در نقاط مختلف ایران فرا می‌خواند. یاشا پل ارتباطی بین دوستداران سفر و میزبانان محلی برای ارایه اقامتگاه است تا مسافران قبل از سفر بتوانند اقامتگاه متناسب به خود را بر اساس بودجه های مختلف جستجو، مقایسه و با خیالی آسوده به صورت امن رزرو کنند. در یاشا طیف وسیعی از اقامتگاه های خصوصی و عمومی اعم از ویلا، سوئیت، آپارتمان، اقامتگاه بوم گردی، چادر عشایری، خانه های روستایی، کلبه و … پوشش داده می‌شوند تا پاسخگوی نیازهای مختلف دوستداران سفر باشد.

ادامه مطلب...
۲۹ خرداد ۹۷ ، ۱۶:۴۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضایی

سالاد یونانی خوشمزه درست کنید

سالاد یونانی از این جهت متفاوت است که بسیار کم در ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد پس یک پیش غذای متفاوت برای مهمانان بوده و از طرفی نیز طعمی متفاوت و لذیذ دارد که این نیز برای مهامانان شما جالب خواهد بود. همراه ما باشید تا ابتدا طرز تهیه سالاد یونانی را به شما آموزش دهیم و سپس به سراغ نحوه تزیین و نکات مهم در تهیه آن برویم.

ادامه مطلب...
۲۲ خرداد ۹۷ ، ۱۶:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضایی

دخترتان را با این تم تولد سوپرایز کنید

اگر دختر خانومی در خانه دارید که تولدش نزدیک است و دوست دارید در این روز برای او تولدی خاطره‌انگیز برگزار کنید کمی صبر کرده و این مطلب را مطالعه کنید. در این مطلب تم تک شاخ را به شما معرفی خواهیم کرد. تمی که شما می‌توانید برای تولد دختر خانوم خود سفارش داده و تولدی به یادماندنی برای او بسیازید.

در مطلب قبلی تم پری دریایی را برای شما معرفی کردیم. همراه ما باشید با معرفی تم جدید.

ادامه مطلب...
۲۲ خرداد ۹۷ ، ۱۶:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضایی

تم زیبا و خاص برای تولد دخترتان

اگر به دنبال برگزاری تولدی باشکوه و خاطره‌انگیز برای دختر خانم و یا خواهر کوچولوی خود هستید دست نگه‌دارید و این مطلب را مطالعه کنید. در این مطلب تم پری دریایی را برای شما معرفی خواهیم کرد. تمی که بسیار برای دخترخانم‌های کوچولو مناسب می‌باشد.

 اگر فرزند شما پسر است پیشنهاد می‌کنیم مطلب تم تک شاخ را بخوانید که مطلب بعدی وبلاگ است.

ادامه مطلب...
۲۲ خرداد ۹۷ ، ۱۶:۳۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضایی

عکس‌هایی از شکلات‌های مجلسی زیبا

این روزها شکلات به عنوان بخش جدایی ناپذیر مراسمات و خوراکی‌های پذیرایی به حساب می‌آید و اگر این شکلات، شکلات شیک و مجلسی باشد می‌تواند تفاوت و زیبایی خاصی به مراسم ببخشد. کمتر کسی پیدا می‌شود که این خوراکی خوشمزه را دوست نداشته باشد. چه برسد به روزی که این خوراکی خوشمزه، به طراحی خاص و مجلسی مزین شده باشد. گالری از عکس شکلات های شیک و جعبه شکلات های زیبا را در این مطلب مشاهده کنید.

ادامه مطلب...
۲۲ خرداد ۹۷ ، ۱۶:۲۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضایی

چرا باید کشک بادمجان بخوریم؟

بعد از یادگیری طرز تهیه کشک بادمجان دلایل استفاده از آن را نیز باید یادبگیرید. امروزه بیشتر آقایان و حتی خانم‌ها با مشکل چاقی مواجه هستند و برای رفع این مشکل روی به استفاده از انواع رژیم‌های مختلف غذایی و ورزش‌های اصولی حتی غیر اصولی آورده‌اند. باید بگوییم که کشک بادمجان می‌تواند پای ثابت غذاهای رژیمی شما باشد؛ دلیل آن چست؟ دلیل آن کم کالری بودن است، در عین حالی که ویتامین‌ها و مواد معدنی زیادی دارد.

ادامه مطلب...
۰۹ خرداد ۹۷ ، ۰۰:۵۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضایی

چرا باید از ماساژور گردن استفاده کنیم؟

بعد از مهره‌های کمر، مهره‌های گردن که در ادامه مهره‌های کمر قرار دارند، بیشتر به اختلالات و آسیب‌های عضلانی و استخوانی دچار می‌شوند. کارمندها، برنامه‌نویسان، تایپیست‌ها یا به طور کلی افرادی که در هنگام کار، سر خود را خم می‌کنند، بیشتر دچار دردهای گردن می‌شوند و اختلالات عضلانی در گردن در این افراد شایع‌تر است. عضلات گردن این افراد، همواره در حال انقباض است که باعث درد و خستگی آن‌ها می‌شود که هنگام خستگی، عضله جریان خون در آن کاهش پیدا می‌کند. از طرفی ماساژور گردن تقویت عضلات آن منجر می‌شود که قوام آن‌ها باعث کاهش خستگی هنگام کار می‌شود. همچنین ماساژ عضله، یاعث افزایش گردش خون در آن ناحیه می‌شود که منجر به اکسیژن‌رسانی بهتر به سلول‌های عضله شده و در نتیجه با کاهش خستگی مواجه می‌شود.

ادامه مطلب...
۰۹ خرداد ۹۷ ، ۰۰:۳۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضایی

گیفت های زیبا برای تولد و مراسمات مختلف

امروزه گیفت پای ثابت تمامی مهمانی‌ها و مراسمات رسمی مانند عروسی‌ها، جشن تولدها و حتی مهمانی‌های رسمی مانند جلسات اداری و شرکتی می‌باشد. دلایل مختلف و کافی برای استفاده از گیفت در انواع مراسمات وجود دارد مثلاً در جشن‌ها و مهمانی‌هایی مانند عروسی و جشن تولد برای ماندگار شدن خاطرات و در مهمانی‌های اداری و شرکتی برای اهداف برندینگ، تبلیفات و بازاریابی، همچنین معتبر جلوه دادن نشان تجاری!

رسیدن به این اهداف ممکن خواهد بود اگر گیفت ایده‌آل و مناسبی را برای مهمانی خود انتخاب و استفاده کنید. گیفتی مورد توجه مهمانان خواهد بود که هم متفاوت و خاص باشد و هم مورد پسند و مطابق با سلیقه عموم. برآورده کردن رضایت و حس خاص مهمانان با این همه تنوع سلیقه، کار بسیار مشکلی است ولی نگران نباشید زیرا در این مطلب ما ایده‌های متفاوت و نابی را برای شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید به این مهم، به شکل آسانتری دست پیدا کنید.

خوراکی! بله درست حدس زدید، از جمله موارد عالی برای آفریدن تجریه و حس خوب در لحظه، که برای عموم خوش‌آیند باشد، مزه‌ی خوب یک خوراکی است! با شوکوبرند در ادامه‌ی این مطلب همراه باشید… در انتهاب مطلب نیز به خاصیت شکلات تلخ نیز اشاره خواهیم داشت.

ادامه مطلب...
۰۹ خرداد ۹۷ ، ۰۰:۳۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضایی