اگه شما هم عاشق دوچرخه سواری بوده و یا برای خرید دوچرخه به فروشگا‌ه‌های معتبر رفته باشید حتما اسم دوچرخه جاینت رو شنیدید. باید بدانید که دوچرخه جاینت یک نوع مدل دوچرخه نیست در واقع Giant نام یک شرکت دوچرخه سازی است که به محصولات آن دوچرخه جاینت گفته می‌شود. این شرکت معتبر توان بسیار بالایی در ساخت انواع مختلف دوچرخه داشته و انواع مدل‌های مختلفی را تولید می‌نماید. در این مقاله ما قصد داریم دوچرخه جاینت را مورد بررسی قرار داده و برخی از انواع دوچرخه‌های تولید این شرکت را به شما معرفی کنیم. تاریخچه مختصری از این شرکت معتبر را نیز در ادامه خواهید خواند. همراه دوچرخستان، فروشگاه اینترنتی دوچرخه باشید.

دوچرخه جاینت

دوچرخه جاینت

با بررسی کوتاهی از شرکت Giant شروع کرده و سپس به سراغ معرفی انواع مختلف دوچرخه‌های آن خواهیم رفت. همراه ما باشید تا مختصری در مورد تاریخچه شرکت Giant اطلاعات کسب کنید.

تاریخچه دوچرخه جاینت:

شرکت تولیدی Giant (که غالبا با نام غول شناخته می‌شود) یک شرکت تولید کننده دوچرخه در کشور تایوان است که عنوان بزرگترین تولید کننده دوچرخه را یدک می‌کشد. این شرکت بزرگ نمایندگی‌های مختلفی در سراسر جهان داشته و در سه کشور تایوان، هلند و چین نیز کارخانه‌های تولید دوچرخه دارد.

شرکت جاینت در سال ۱۹۷۲ در کشور تایوان توسط پادشاه لیو  و برخی از دوستانش تاسیس شد. این شرکت بزرگ تولید دورچرخه تا سال ۲۰۱۸ میلادی در بیش از ۵۰ کشور دنیا ۱۲ هزار نمایندگی تاسیس کرده و محصولات خود را از این طریق به کل دنیا عرضه می‌کند. البته این غول دوچرخه سازی پیش از این با نام تجاری دیگری به اسم Schwinn فعالیت می‌کرد.

این شرکت انواع مختلفی از دوچرخه‌ها را تولید کرده و به فروش می‌رساند. از جمله محصولات این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. On-Road
  2. X-Road
  3. Off-Road
  4. E-bikes
  5. Youth

هرکدام از این محصولات ویژگی‌ها و آپشن‌های بسیار متفاوتی دارند و برای کاربرد خاصی طراحی شده‌اند. در ادامه به معرفی برخی از این محصولات پرداخته و ویژگی‌های آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

 

 ادامه این مطلب را در لینک زیر بخوانید:

https://docharkhestan.ir/%d8%af%d9%88%da%86%d8%b1%d8%ae%d9%87-%d8%ac%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa/