دنیای شیرین شکلات و کاکائو

مقاله‌ها و مطالب گوناگون در زمینه شکلات و کاکائو

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

ماساژ برای سلامت ذهن و روان

ماساژ درمانی هزاران سال است که به عنوان یک روش خوب و مفید برای درمان  بسیاری از بیماری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. تمدن‌های باستانی بسیار  زیادی از این روش یعنی ماساژ درمانی و تکنیک‌های منحصر به فرد آن استفاده  می‌کردند تا جراحات را بهبود بخشیده و دردها را از بین ببرند حتی برای  درمان بسیاری از بیماری‌های خاص نیز از تکنیک‌های ماساژ درمانی مورد  استفاده قرار می‌گرفته است.

ادامه مطلب...
۰۴ آذر ۹۷ ، ۱۱:۲۲ ۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضایی

ماساژ هندی

مردم به دلایل بسیار مخلفی از ماساژ درمانی استفاده می‌کنند. برخی به  دلیل توصیه پزشک و برخی به دلیل آگاهی از فواید بی‌نظیر این کار. مالیدن  عضلات، و فشار دادن بافت‌های سفت شده و … کارهایی است که در ماساژ درمانی  انجام شده و باعث رفع تنش‌ها و کاهش استرس و احساس آرامش می‌شود. مهم نیست که درد و رنج شما از چه چیزی و به چه  دلیلی است مهم این است که با انجام انواع مختلفی از ماساژ می‌توانید به  تسکین دردهای خود سرعت ببخشید و حتی در برخی از موارد آن‌ها را درمان کنید.

ادامه مطلب...
۰۴ آذر ۹۷ ، ۱۱:۲۲ ۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضایی

ماساژ هیگو

در طب سنتی که در کشورهای آسیای شرقی انجام می‌شود نقاطی در بدن وجود  دارد که بیشتر بر روی آن‌ها تاکید شده است. به بیان بسیاری از افرادی که از  این طب استفاده می‌کنند این نقاط وظیفه حفظ سلامت ارگان‌ها و قسمت‌های  خاصی از بدن را بر عهده دارند و می‌توانیم هنگام مواجه شدن با مشکل در این  قسمت‌ها، از ماساژ و ریلکس‌سازی این نقاط برای رفع مشکل استفاده کرد. یکی  از این نقاط که در طب سنتی آسیای شرقی نیز به آن اشاره شده است نقطه هیگو  نام دارد. در این مقاله قصد داریم که در مورد ماساژ نقطه هیگو اطلاعاتی را  به شما بدهیم. این که ماساژ دادن نقطه هیگو چه فوایدی را به دنبال دارد و  چه کسانی باید از آن استفاده کنند. از این که همراه روتای هستید خرسند و سپاسگزاریم.

ادامه مطلب...
۰۴ آذر ۹۷ ، ۱۱:۲۱ ۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضایی