دنیای شیرین شکلات و کاکائو

مقاله‌ها و مطالب گوناگون در زمینه شکلات و کاکائو

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

چند حکایت و نوشته جالب از عبید زاکانی

در ادامه برخی از این حکایت های عبید زاکانی را برای شما آماده کرده‌ایم. با ما همراه باشید و اولین حکایت کوتاه و جالب از عبید زاکانی را مطالعه کنید.

ادامه مطلب...
۲۸ آبان ۹۶ ، ۱۴:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضایی

خرید کفش پاشنه بلند

شاید کمتر خانومی پیدا شود که کفش پاشنه بلند را دوست نداشته و در کمد کفش‌های خود چندین مدل مختلف از آن را نداشته باشد. خرید کفش پاشنه بلند زنانه و دخترانه کار آسانی هست و باید بر اساس برخی اصول انجام شود. راهنمای خرید کفش پاشنه بلند به شما در خرید این مدل کفش‌ها کمک خواهد کرد تا هم کفش زیبایی خریداری کنید و هم به پا‌های خود اسیب نزنید. حتما پیش از خرید راهنمای خرید کفش پاشنه بلند را مطالعه کنید. همراه صورتی‌ها باشد.

ادامه مطلب...
۲۵ آبان ۹۶ ، ۱۴:۵۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضایی

چگونه برای کانال خود محتوا تولید کنیم

بسیاری از افراد تصور می‌کنند با ایجاد یک کانال با موضوعی جذاب و افزایش ممبر تلگرام خود می‌توانند به درآمد زایی برسند. بله درست است که این کار صحیحی می‌باشد اما این را باید بدانیم که اگر فقط این کار را انجام دهید به درآمد زایی دائمی نخواهید رسید زیرا بعد از مدت زمان کمی ممبرهای کانال شما ریزش خواهد کرد.

برای اینکه کانالی دائمی داشته باشید باید روش‌های مدیریت کانال تلگرامی و همچنین روش‌های تولید محتوا برای کانال تلگرام را بلد باشید. باما همراه باشید تا در این مطلب به شما نحوه تولید محتوا برای کانال تلگرام را آموزش دهیم.

ادامه مطلب...
۱۸ آبان ۹۶ ، ۱۳:۱۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضایی

شعرهای جدید و زیبای انگلیسی عاشقانه

شعر انگلیسی عاشقانه

صورتی‌ها: اگر علاقه زیادی به زبان انگلیسی دارید و یا دوست داری زبان خود را تقویت کنید حتما سعی کنید از شعر انگلیسی عاشقانه نیز استفاده کنید. مجموعه‌ای از شعر انگلیسی عاشقانه را تهیه کنید و شروع به ترجمه آن‌ها کنید با این کار هم زبان شما پیشرفت فراوانی خواهد کرد و هم از این شعرهای عاشقانه لذت خواهید برد. در این مطبی تیم صورتی‌ها برای شما به همین منطور شعرهای انگلیسی عاشقانه با ترجمه فارسی را آماده کرده است. مجموعه‌ای زیبا و خواندنی از شعرهای انگلیسی عاشقانه به همراه ترجمه فارسی آن‌ها که امیدواریم مورد توجه شما دوستان قرار بگیرد.

ادامه مطلب...
۱۷ آبان ۹۶ ، ۱۳:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضایی