دست‌های یک بانوی باکلاس خیلی مهم می‌باشد بنابراین همیشه باید زیبا دیده شود و از انواع نقره و طلا استفاده کند علاوه بر این‌ها ناخن‌ها خیلی مهم هستند.

ناخن‌هایی زیبا دیده می‌شوند که کمی بلند باشند و قسمت بلندی ناخن سفید دیده شود. این کار را می‌توان با لاک سفید سر ناخن انجام داد این گونه که لاک سفید سر ناخن را به بلندی ناخن بزنیم و لاک بی‌رنگ را به کل ناخن.

ولی ما می‌خواهیم که ناخن بدون لاک هم زیبا دیده شود. چون استفاده از لاک سفید سر ناخن برای ناخن مضر است و لاک زدن مداوم به ناخن آسیب وارد می‌کند پس باید تلاش کنیم بدون لاک ناخن‌های زیبایی داشته باشیم. در این مطلب روش های سفید کردن سر ناخن را به جای ناخن سر سفید برایتان معرفی می‌کنیم.

روش های داشتن ناخن سر سفید :

یک مسواک که کهنه شده و برای کار دیگری استفاده نمی‌کنید، بردارید. مقداری خمیردندان سفید کننده روی مسواک بزنید. ناخن‌هایتان را با مسواک کامل بشویید و برس بکشید! خوب آبکشی کنید و دوباره این اعمال را تکرار کنید. برای این که نتیجه ماندگار شود هفته‌ای یک بار این کار را تکرار کنید.

ناخن سر سفید

سفید کردن طبیعی ناخن‌ها به جای استفاده از لاک سفید سر ناخن:

چند عدد گوش پاک کن را به پرواکسید هیدروژن ۳٪ آغشته کنید. پرواکسید را با کمک گوش پاک کن روی ناخن‌هایتان بمالید. دقت کنید پرواکسید را به پوستتان نزنید. حالا بگذارید کاملا خشک شود.

ناخن سر سفید

روش سفید کردن ناخن‌ها:

دو قرص تمیز کننده‌ی دندان مصنوعی را در یک کاسه کوچکی از آب حل کنید. ناخن‌هایتان را در این محلول ترکیبی برای ۵ دقیقه بخیسانید. برای نتیجه‌ی مطلوب در هر هفته یکبار این کار را تکرار کنید.

لاک سفید سر ناخن

سفید کردن ناخن‌ها به روش طبیعی:

در یک کاسه‌ی کوچک، یک قاشق سوپ خوری پرواکسید هیدروژن و ۳ قاشق سوپ خوری جوش شیرین را باهم ترکیب کنید. این ترکیب، شکلی خمیری به خود می‌گیرد. با گوش پاک کن اندازه‌ی مناسبی از این خمیر را زیر و روی سطح ناخن‌ها قرار دهید. بگذارید ۳ تا ۵۵ دقیقه روی ناخن‌هایتان بماند و سپس خوب آبکشی کنید.این مورد را نیز هفته‌ای یک بار این عمل را تکرار کنید.