بانوان و دختران علاقه زیادی به خواندن رمان، بخصوص رمان عاشقانه دارند و بیشتر ترجیح می‌دهند اوقات فراغت خود را با این روش پر کنند. رمان‌ها مضمون‌های مختلفی دارند مانند طنز، جنایی، عاشقانه و … ولی در بین این موضوعات رمان‌هایی که داستان عاشقانه دارند بیشتر مورد توجه و مطالعه قرار می‌گیرند. به همین دلیل هم قصد داریم مجموعه‌ای از بهترین رمان های عاشقانه ایرانی را در این مطلب به شما معرفی کرده و دانلود رمان عاشقانه را نیز ارائه کنیم..

بانوان و دختران علاقه زیادی به خواندن رمان، بخصوص رمان عاشقانه دارند و بیشتر ترجیح می‌دهند اوقات فراغت خود را با این روش پر کنند. رمان‌ها مضمون‌های مختلفی دارند مانند طنز، جنایی، عاشقانه و … ولی در بین این موضوعات رمان‌هایی که داستان عاشقانه دارند بیشتر مورد توجه و مطالعه قرار می‌گیرند. به همین دلیل هم قصد داریم مجموعه‌ای از بهترین رمان های عاشقانه ایرانی را در این مطلب به شما معرفی کرده و دانلود رمان عاشقانه را نیز ارائه کنیم.

نویسندگان ایرانی زیادی در حوزه رمان عاشقانه مشغول به فعالیت هستند که برخی از آن‌ها نیز توانسته‌اند رمان‌های مخاطب پسند نوشته و به شهرت زیادی دست پیدا کنند. ۳ مورد از این نویسندگان را برای شما معرفی خواهیم کرد.

  1. یکی از این نویسندگان مرتضی مودب پور است که از جمله آثار او می‌توان به رمان پریچهر، شیرین، گندم و رکسانا اشاره کرد. اکثر این رمان‌ها با قلمی بسیار زیبا و روان نوشته شده و مورد تایید تمام خوانندگان قرار گرفته‌اند.
  2.  یکی دیگر از نویسندگان معروف در زمینه‌ی رمان عاشقانه فتانه حاج سید جوادی است که با رمان عاشقانه بامداد خمار توانسته به شهرت فراوانی برسد. این رمان در ایران بارها به چاپ رسیده است.
  3.  فهیمه رحیمی نیز جزو نویسندگان معروفی است که عاشقانه می‌نویسد، از آثار او می‌توان به اشک ستاره، همیشه با تو، رمان عاشقانه تاوان عشق و چندین رمان دیگر اشاره کرد.

معرفی برترین رمان‌های عاشقانه ایرانی

دانلود رمان عاشقانه

برخی از رمان‌هایی که در ادامه معرفی خواهد شد به دلیل اینکه به چاپ رسیده‌اند لینک دانلود ندارد شما نیز بهتر است اگر رمان را پسند کردید اقدام به خرید آن کنید. بقیه رمان‌ها دارای لینک دانلود مستقیم هستند و شما می‌توانید اقدام به دانلود آن‌ها از مجله صورتی‌ها کنید.

رمان عاشقانه راننده شخصی نوشته‌ی آندیا قاسمی

رمان عاشقانه راننده شخصی نوشته‌ی آندیا قاسمی

به جرئت می‌توان گفت که یکی از برترین رمان‌های عاشقانه ایرانی رمان عاشقانه راننده شخصی می‌باشد. این رمان عاشقانه طرفداران بسیار زیادی دارد و تقریبا می‌توان گفت که هر کسی که علاقه به رمان و رمان خوانی دارد نام آن را شنیده است. برای دانلود رمان عاشقانه با ادامه مطلب همراه باشید.

خلاصه‌ای از رمان راننده شخصی:

داستان رمان درباره‌ی زندگی دختری است که عاشق پسری شده و بعد از مدتی به دلایلی از هم جدا می‌شوند و این جریان برای دختر عاشق داستان قابل درک نیست به همین دلیل دختر رمان ما خودش را به شکل پسر در آورده و راننده‌ی پسری که عاشقش است می‌شود تا دلیل اصلی جداییشان را بفهمد و در این راه …..

قسمتی از رمان راننده شخصی:

روزی که خیلی وقت بود انتظارشو می‌کشیدم رسید، قراره برم فرانسه پیش پسر داییم، آراد، اما در اصل من ایران می‌مونم، همه برای بدرقه اومدن از عمو و عمه تا خاله و دایی، مامان هم که مثل همیشه گریه می‌کنه. کیان پسر عموم هم اومده وای که من چقدر از این پسر بدم میاد، موندم این جانان کجا مونده؟! نکنه دیر کنه؟! مامان اومد سمتم منو تو بغلش گرفت و شروع کرد به گریه کردن، درهمون حال گفت: همتا، دخترم، عزیز مامان اونجا حواست به خودت باشه‌ها، یه وقت اراد رو اذیت نکنی، باهاش حرف زدم اون هواتو داره که یه وقت غریبی نکنی. بابا اومد سمت‌مون و روبه مامان گفت: خانوم برو کنار بزار منم چند دقیقه با دخترم حرف بزنم. مامان باشه‌ای گفت و ازم جدا شد و جای اونو بابا گرفت. تو گوشم گفت: عزیزم اگه به پول احتیاج داشتی بهم حتما زنگ بزن البته به حساب اراد پول ریختم، بری پیشش بهت میده فقط مواظب خودت باش یکی یه دونه‌ی من، حواستم به خودت باشه که مارو نگران نکنی. با لبخندم بهش اطمینان دادم و سفت تو بغلم فشردمش.