در این مطلب قصد دارم شما رو با سایت یاشا، سایت بسیار کاربردی و مفید برای گردشگران آشنا کنم همراه ما باشید به معرفی سایت یاشا سایتی برای پیدا کردن اقامتگاه بوم گردی.

یاشا ، سفر رو زندگی کُن

یاشا شما را به تجربه زندگی و اقامت محلی در نقاط مختلف ایران فرا می‌خواند. یاشا پل ارتباطی بین دوستداران سفر و میزبانان محلی برای ارایه اقامتگاه است تا مسافران قبل از سفر بتوانند اقامتگاه متناسب به خود را بر اساس بودجه های مختلف جستجو، مقایسه و با خیالی آسوده به صورت امن رزرو کنند. در یاشا طیف وسیعی از اقامتگاه های خصوصی و عمومی اعم از ویلا، سوئیت، آپارتمان، اقامتگاه بوم گردی، چادر عشایری، خانه های روستایی، کلبه و … پوشش داده می‌شوند تا پاسخگوی نیازهای مختلف دوستداران سفر باشد.
ایران پهناورمان جایگاه ویژه ای را در تعداد جاذبه های طبیعی، تاریخی و فرهنگی داراست که در تلاشیم تا فرهنگ قومیت های مختلف در ایران را به عنوان سرمایه و موهبت بزرگ در حوزه گردشگری برای دوستداران سفر بیشتر بشناسانیم. صاحبان اقامتگاهای محلی در جای جای ایران با رعایت استانداردهای در نظر گرفته شده می توانند درآمد خوبی از میزبانی و فراهم آوردن اقامتگاه داشته باشند.
هر اقامتگاه بوم گردی صفحه مختص به خود را دارد که به صورت کامل امکانات و ویژگی های هر کدام شرح داده شده است مسافران با دیدن صفحه هر کدام از این محل‌ها قبل از رزرو، حس و حالی که در اقامت خود تجربه خواهند کرد را می‌بینند. عکس‌های اقامتگاه از فضای داخلی، اتاق ها و نمای بیرونی مشاهده می‌کنند و تصمیم می‌گیرند که چه محلی را برای سفر خود را رزرو کنند.
مزیت رزرو و اجاره از یاشا نسبت به سیستم سنتی این است که مسافران با مشاهده نظرات سایر مسافران در مورد هر اقامتگاه و ویلا می توانند تصمیم بهتری قبل از رزرو داشته باشند بطوریکه یاشا بر پایه اعتماد طرفین شکل گرفته و میزبانان و مسافران می توانند نظر خود را بعد از اقامت در مورد ویلا و یا خانه‌ی بوم گردی مورد استفاده‌ی خود، ثبت کنند و به شناخت بیشتر افراد دیگر در مورد اقامتگاه ها، میزبان ها و مسافران کمک کنند.