دنیای شیرین شکلات و کاکائو

مقاله‌ها و مطالب گوناگون در زمینه شکلات و کاکائو

۱۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

فواید ماساژ پاها قبل از خواب

در طول روز به دلیل مشغله‌های زیاد و انجام امورات روزانه به این مورد بی‌توجهیم که برای رسیدن به اهداف؛ سلامتی جسمی و روحی نیز بسیار مهم است. ماساژ قبل از خواب کمترین کاری است می‌توانیم برای حفظ سلامتی اعضای بدن و آرامش روحی انجام دهیم. در این مقاله تصمیم داریم در مورد اهمیت ماساژ قبل از خواب خصوصاً ماساژ پا قبل از خواب و فواید آن مواردی را برای شما شرح دهیم.

ادامه مطلب...
۳۱ شهریور ۹۷ ، ۱۴:۳۳ ۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضایی

انواع مختلف صندلی ماساژور

دانستن اینکه چند نوع صندلی ماساژور وجود دارد برای افراد معمولی اصلا نیاز نبوده و کار سختی هم است. اما برای کسی که قصد دارد صندلی ماساژور را با شناخت کامل و حرفه‌ای تر خریداری کند این امر لازم و ضروریست چرا که هرکدام از انواع صندلی‌های ماساژور برای خود ویژگی‌ها و کاربردهای مخصوصی دارند. در این مطلب قصد داریم برای کسانی که علاقه‌مند خرید صندلی ماساژور هستند انواع مدل های صندلی ماساژور را معرفی کنیم. همراه آیرست باشید.

ادامه مطلب...
۳۱ شهریور ۹۷ ، ۱۴:۳۲ ۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضایی

نحوه درست انتخاب لباس

برای همه دختران و بانوان پیش آمده است که با وجود داشتن لباس‌های فراوان در کمد لباس باز هم لباسی مناسب برای پوشیدن نمی‌توانند انتخاب کنند. این درحالی است که تمامی لباس‌ها توسط خودشان و با سلیقه خودشان انتخاب شده است، پس چرا این مشکل بوجود می‌آید؟ دلیل این امر انتخاب نادرست لباس در هنگام خرید و قرار گرفتن در جزو مد روز است. انتخاب لباس برای کمد لباس زنانه اصولی دارد که باید رعایت شود. اگر این اصول را رعایت و واقعا با سلیقه خودتان لباس‌ها را انتخاب کنید به هیچ وجه با کمبود لباس مواجه نخواهید شد.

ادامه مطلب...
۳۱ شهریور ۹۷ ، ۱۴:۲۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضایی

پول خود را به آسانی از دوستتان پس بگیرید.

پس گرفتن پول قرض داده شده از دوست در چنینی مواقعی کاری بسیار مشکلی است چرا که مسئله به هم خوردن دوستی مطرح می‌گردد. در این مطلب ما می‌خواهیم اصول پس گرفتن پول قرض داده شده از دوست را به شما یاد دهیم تا اگر در چنین شرایطی قرار گرفتید، بتوانید به راحتی پول خود را از او پس بگیرید.

ادامه مطلب...
۳۱ شهریور ۹۷ ، ۱۴:۲۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضایی

انواع مختلف مبل ماساژور

دیگر در ذهن همه این باور وجود دارد که ماساژ برای بدن لازم و ضروری می‌باشد چرا که فواید بسیار زیاد آن برای تن، آرامش، روح و روان بر همه ثابت شده است. با پیشرفت علم و تکنولوژی انواع مختلفی از دستگاه‌های ماساژور بوجود آمدند تا این نیازها را به شکل اعلا برطرف سازند. کامل‌ترین نوع این دستگاه‌ها صندلی‌ها یا همان مبل‌های ماساژور هستند که قابلیت ماساژ دادن تمامی نقاط بدن را دارند. با وجود اینکه هزینه خرید این نوع صندلی‌ها کمی زیاد است ولی مزایای آن‌ها این هزینه را کاملا توجیح می‌کند. اگرشما برای خرید صندلی ماساژور به فروشگاه‌های اینترنتی و فیزیکی مراجعه کنید با انواع مختلفی از آن‌ها مواجه خواهید شد که هرکدام برای خود قابلیت‌ها و کاربردهایی دارند. در این مطلب قصد داریم در این‌باره با شما بحث کرده و انواع مبل ماساژور را نام ببریم. البته تقسیم بندی‌های مختلفی برای ماساژورها مانند ماساژورهای دستی و پرتابل، صندلی ماساژور و … وجود دارد؛ اما در این مطلب به انواع صندلی و مبل های ماساژور خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب...
۳۱ شهریور ۹۷ ، ۱۴:۲۵ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضایی

خرید ماساژورهای برقی

اگر در عضلات خود احساس درد و خستگی می‌کنید به‌طوری که دیگر نمی‌توانید از پس کارهای روزانه برآیید، بهره‌گیری از مزایای ماساژ می‌تواند برای بهبود حال عمومی‌تان کمک زیادی کند. ماساژ از جمله روش‌ها و درمان‌هایی است که به شدت برای رفع خستگی و تسکین دردها و ایجاد آرامش روانی و جسمی یک انتخاب مناسب و ایده‌آل است. اما اگر برای انجام ماساژ به طور مرتب به سالن‌های ارائه دهنده خدمات ماساژ مراجعه کنید باید زمان و هزینه زیادی را برای آن صرف کنید. برای اینکه بتوانید مرتبا برای رفعه خستگی‌ها و دردهای بدن از ماساژ بهره ببرید، بهتر است از ماساژورهای برقی در منزل یا محل کارتان استفاده کنید. در این مقاله راهنمای خرید ماساژور برقی را می‌خوانید.

ادامه مطلب...
۳۱ شهریور ۹۷ ، ۱۴:۲۳ ۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضایی

ماساژ اسپا و ماساژ درمانی

به احتمال قوی کلمه اسپا یا spa را شنیده‌اید؛ افراد بسیار زیادی هستند که تصور می‌کنند اسپا همان ماساژ درمانی است، اما این تفکریست کاملا غلط، چرا که تفاوت‌های زیادی بین این دو وجود دارد. اگر با اسپا آشنایی ندارید و یا تفاوت‌های آن را با ماساژ نمی‌دانید با میسرست در این مطلب همراه باشید چرا که در این مطلب قصد داریم تعریف کاملی از اسپا داشته باشیم و سپس تفاوت اسپا و ماساژ را بررسی کنیم.

ادامه مطلب...
۳۱ شهریور ۹۷ ، ۱۴:۲۲ ۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضایی

انواع مختلف ماساژ و مزایای آن

امروزه، اگر نیاز به ماساژ داشته باشید، می‌توانید از میان ۸۰ روش درمانی ماساژ با طیف‌های وسیعی از فشارها، حرکات و تکنیک‌ها استفاده کنید. ماساژ شامل فشار، مالیدن و یا دستکاری ماهیچه‌ها و دیگر بافت‌های نرم با دست‌ها و انگشتان هستند. گاهی اوقات، حتی از ساعد، آرنج و یا پاها نیز استفاده می‌شود. در این مقاله انواع ماساژ و فواید آن برای بدن را خواهیم شناخت. همراه میسرت باشید…

ادامه مطلب...
۳۱ شهریور ۹۷ ، ۱۴:۲۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضایی

فواید ماساژ سر

ماساژ سر یکی از انواع ماساژ درمانی است. ماساژ سر برای بهبود جریان انرژی با مالش دادن سر، گردن، شانه‌ها و قسمت بالای بدن طراحی شده‌است. هدف اصلی ماساژ سر، آزاد کردن کانال‌های انرژی و دور کردن انرژی منفی می‌باشد که ممکن است منشا بیماری باشند. در این مقاله فواید ماساژ سر و نحوه انجام آن را می‌خوانید.

ادامه مطلب...
۲۷ شهریور ۹۷ ، ۱۵:۰۹ ۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضایی

بعد از ورزش هم ماساژ را انجام دهید

ورزش برای بدن مفید و ضروری می‌باشد، اگر می‌خواهیم بدن سالمی داشته باشیم باید به صورت روزانه ورزش کنیم. همه ما از اثرات بعد از ورش آگاهیم و حتی می‌دانیم که برخی از آن‌ها دلپذیر نبوده و در برخی موارد نیز غیر قابل تحمل هستند. از اثرات بد ورزش کردن احساس درد، کوفتگی و خستگی را می‌توان نام برد، بخصوص اگر ورزش ما سنگین باشد این اثرات را به وضوح حس خواهیم کرد. اما آیا می‌دانستید که می‌توانید با کمی ماساژ بعد از ورزش این خستگی‌ها را از بین ببرید و از فواید مختلفی نیز بهره‌مند شوید؟ در این مطلب دقیقا قصد داریم به این موضوع بپردازیم و فواید ماساژ بعد از ورزش را بررسی کنیم. همراه ما باشید.

ادامه مطلب...
۲۷ شهریور ۹۷ ، ۱۵:۰۸ ۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضایی