دنیای شیرین شکلات و کاکائو

مقاله‌ها و مطالب گوناگون در زمینه شکلات و کاکائو

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

معرفی دستگاه‌های مه پاش و دستگاه‌های رطوبت ساز

ماشین مه پاش یا رطوبت ساز وسیله ای است که بخار غلیظی منتشر می‌کند که شبیه به مه یا دود است. این ماشین نام یکی از تجهیزات گلخانه‌ای و کشاوری است و باعث ایجاد رطوبت می‌شود. البته بر خلاف تصور عموم کاربرد دستگاه مه پاش و رطوبت ساز تنها به زمینه‌های کشاورزی و مرغداری محدود نمی‌شود. مه مصنوعی ایجاد شده از این دستگاه در برنامه‌های مهمانی‌ها و جشن‌ها مورد نیز استفاده قرار می‌گیرد. همچنین می ‌توان از این ماشین‌ها در کاربردهای صنعتی، آموزشی و برخی از کاربردهای نظامی استفاده کرد.

ادامه مطلب...
۲۴ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۵:۵۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضایی

معرفی چند نوع ساز کوبه‌ای

سازهای کوبه ای جزو محبوب‌ترین سازها در بین علاقمندان به موسیقی و نوازندگی است. کلاس‌های آموزش سازهای کوبه ای هم جزو کلاس‌های پرطرفدار در بین علاقمندان به این حوزه بوده و همیشه خواهان زیادی داشته. کسانی که می‌خواهند نحوه نواختن سازهای کوبه ای را یاد بگیرند باید علاوه بر رفتن به کلاس‌های آموزشی یکی از انواع مختلف این نوع سازها را در خانه خود داشته باشند. از آنجا انواع مختلفی از سازهای کوبه ای وجود دارد خرید ساز کوبه ای بسیار سخت است. برای آنکه بتوان کار خرید سازهای کوبه‌ای را راحت‌تر کرد بهتر است که ابتدا با انواع آن آشنا شده و کاربرد هر کدام را بدانید و سپس اقدام به خرید کنید. در این مقاله ما قصد داریم شما را با انواع مختلف سازهای کوبه ای آشنا کرده و کاربرد هر کدام را به صورت مختصر توضیح دهیم همچنین به شما یاد خواهیم داد که پیش از خرید سازهای کوبه ای چه پیش نیازهایی برای آن لازم است تا بتوانید از این ساز به درستی استفاده کنید. همراه ما باشید.

ادامه مطلب...
۲۴ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۵:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضایی

کلاه برای دوچرخه سواری

کلاه دوچرخه سواری یکی از اکسسوری‌های ضروری برای افرادی است که دوچرخه داشته و به صورت مرتب دوچرخه‌سواری می‌کنند. این وسیله پرکاربرد برای ایمنی دوچرخه سوار و هم برای محافظت کردن از آن در مقابل باد، باران و نور خورشید به کار می‌رود. با وجود پرکاربرد بودن کلاه دوچرخه سواری باز هم بسیاری از دوچرخه سواران از استفاده کردن آن طفره می‌روند چرا که آن‌ها تصور می‌کنند که این وسیله ضروری نبوده و اضافه است. از نظر علمی‌ و تجربی استفاده نکردن از کلاه دوچرخه سواری در هنگام راندن این وسیله بسیار مفید، کار احمقانه‌ای است. استفاده نکردن از کلاه دوچرخه سواری همانند این است که شما سوار ماشین شده‌اید ولی کمربند ایمنی خود را نبسته‌اید و همچنین کیسه هوا را غیر فعال کرده‌اید. در این مقاله قصد داریم برای کسانی که علاقه خاصی به دوچرخه سواری دارند فواید استفاده از کلاه دوچرخه سواری را بیان کرده و انواع آن را معرفی کنیم. اگر شما نیز در خانه خود دوچرخه دارید حتماً این مقاله را به دقت بخوانید تا بیشتر با این وسیله ضروری آشنا شوید.

ادامه مطلب...
۲۴ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۵:۳۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضایی

معرفی ماساژی متفاوت برای احساس راحتی

در باور بسیاری از مردم ماساژ امریست بسیار هزینه‌بر و زمان‌بر چرا که برای دریافت ماساژ باید به یک مرکز تخصصی مراجعه کرد که خود این مسئله هم هزینه‌بر است و هم زمان‌بر. ولی این را باید بدانید که ماساژ درمانیست با عوارض بسیار کم و همچنین ارزان، فقط کافی است که روش انجام آن را یاد بگیرید و یا لوازم مناسب آن را داشته باشید؛ مثل صندلی ماساژور که اصولی‌ترین و لذت‌بخش‌ترین ماساژها را تقدیم شما می‌کند.

در دنیا ماساژ‌هایی وجود دارند که شما می‌توانید در خانه خودتان به راحتی آن‌ها را انجام دهید. ماساژ تریگر پوینت یکی از این نوع ماساژها است که شما می‌توانید در خانه خودتان به راحتی آن را انجام دهید چرا که نیاز به تکنیک خاصی ندارد و فقط کافی است که نقاط ماشه‌ای بدن را بشناسید. در این مقاله قصد داریم شما را با ماساژ تریگر پوینت بیشتر آشنا کرده و فواید انجام آن را بیان کنیم. همراه میسرست باشید.

ادامه مطلب...
۰۵ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۳۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضایی

ماساژ دادن پا و فواید آن

سردرد یک مشکل عمومی و تقریباً همه‌گیر است که اکثر افراد جامعه با آن در روزهای مختلف درگیر هستند. بسیاری از سردر‌دهای ما ناشی از کار زیاد، استرس و اضطراب است که امری کاملا طبیعی بوده و اجتناب ناپذیر! آیا می‌دانستید که ماساژ پا برای سردرد می‌تواند بسیار مفید واقع شود؟ بله درست شنیدید ماساژ پا می‌تواند در کاهش میزان سردرد شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشد و به طور کلی آن را در یک زمان کوتاه بطور تقریبی درمان کند. حتی بسیاری از پزشکان تاثیر ماساژ پا در کاهش میزان درد‌های میگرنی را نیز تایید کرده‌اند.

ادامه مطلب...
۰۵ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۳۰ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضایی