اگر دختر خانومی در خانه دارید که تولدش نزدیک است و دوست دارید در این روز برای او تولدی خاطره‌انگیز برگزار کنید کمی صبر کرده و این مطلب را مطالعه کنید. در این مطلب تم تک شاخ را به شما معرفی خواهیم کرد. تمی که شما می‌توانید برای تولد دختر خانوم خود سفارش داده و تولدی به یادماندنی برای او بسیازید.

در مطلب قبلی تم پری دریایی را برای شما معرفی کردیم. همراه ما باشید با معرفی تم جدید.

این حیوان را در کارتون‌ها انیمیشن‌ها و حتی فیلم‌های مشهور سینمایی می‌توانید مشاهده کنید که همیشه نیز نقشی مثبت داشته و به عنوان حیوانی زیبا معرفی شده است. به همین دلیل هم دختران علاقه خاصی به آن داشته و در رویاهای خود به دنبال تک شاح می‌گردند. پس می‌توان گفت که انتخاب تم تک شاخ برای تولد دختران می‌تواند بسیار انتخاب معقولی باشد.

همراه ما باشید تا با تم تک شاخ و وسایل تزیینی که در آن استفاده شده است بیشتر آشنا شویم.

وسایل تزیینی که همراه تم تک شاخ به خانه شما قدم خواهند گذاشت

تم تولد تک شاخ
تم تولد تک شاخ

تمامی تم‌های تولد دارای وسایل تزیینی خاصی هستند که همگی به صورت هماهنگ ساخته شده‌اند. تم تک شاخ نیز داراری وسایل تزیینی بسیار زیبایی می‌باشد که از آن‌ها برای تزیین خانه و پذیرایی از مهمانان و … استفاده می‌شود. نمونه‌هایی از وسایل تزیینی تم تولد تک شاخ را با هم مشاهده خواهیم کرد.

گیفت‌های مخصوص تم تولد تک شاخ

مهم‌ترین چیزی که در یک تولد نباید فراموش شود گیفت تولد می‌باشد. برای تم تولد تک شاخ دو نوع گیفت در نظر گرفته شده است تا بعد از اتمام تولد به مهمانان تقدیم شوند. هدف از این کار این است گیفت نزد مهمانان باقی مانده و در هنگام مشاهده آن خاطرات تولد زنده شود. گیفت‌های تم تک شاخ شامل گیفت خمیر چینی و گیفت گلدانی می‌باشد که در ادامه عکس‌های آن را مشاهده خواهید کرد.

گیفت باکس‌های طرح تک شاخ

برای اینکه بتوانید گیفت‌های خود را به مهمانان هدیه کنید نیاز به جعبه‌های زیبا خواهید داشت. در تم تک شاخ برای این مورد نیز راه‌حلی در نظر گرفته شده و برای آن گیفت باکس‌های مختلف طراحی شده است. نمونه‌های این باکس‌ها را در ادامه شماهده کنید.

عکس گیفت باکس تم تک‌شاخ
عکس گیفت باکس تم تک‌شاخ

 

چیدمان گیفت باکس تم تولد

منبع این مطلب: