اگر به دنبال برگزاری تولدی باشکوه و خاطره‌انگیز برای دختر خانم و یا خواهر کوچولوی خود هستید دست نگه‌دارید و این مطلب را مطالعه کنید. در این مطلب تم پری دریایی را برای شما معرفی خواهیم کرد. تمی که بسیار برای دخترخانم‌های کوچولو مناسب می‌باشد.

 اگر فرزند شما پسر است پیشنهاد می‌کنیم مطلب تم تک شاخ را بخوانید که مطلب بعدی وبلاگ است.

همانگونه که می‌دانید زندگی کودکان غرق در دنیای انیمیشن و کارتون‌هایی است که روزانه آن‌ها را تماشا می‌کنند. از این رو در همان دنیای زیبای خیالی خود زندگی می‌کنند. اگر شما نیز همچنین دختری در خانه دارید و به فکر برگزاری تولدی خاص برای او هستید پیشنهاد می‌کنیم تم تولد پری دریایی را انتخاب کنید. در ادامه اقلام و نمونه‌هایی متفاوت از دکوراسیون این تم زیبا را که توسط تیم روسیلی اجر شده‌اند برای شما خوبان گردآوری کرده‌ایم.

تم تولد پری دریایی
تم تولد پری دریایی

کارت دعوت تم پری دریایی

اولین المانی که معمولا در جشن تولدها سفارش داده می‌شود کارت دعوت تولد است. جالب است بدانید که در بسیاری از مواقع هنگام توزیع کارت دعوت تولد مهمانان از تم تولدی که برای جشن انتخاب شده است آگاه می‌شوند. زیرا کارت دعوت تولد نیز معمولا از تمی مشابه تم تولد تبعیت می‌کند

نمونه‌هایی از ریسه متناسب با این تم

شاید به جرات بتوان گفت که ریسه زیباترین بخش هر تولد را تشکیل می‌دهد زیرا به کمک ریسه‌ها و گل‌های کاغذی است که محل برگزاری جشن برای تولدی فوق‌العاده آماده می‌شود. از این رو انتخاب ریسه‌های خاص و چند لایه می‌تواند نقش موثری در زیبایی هر چه بیشتر محل برگزاری جشن داشته باشد. نمونه‌هایی از ریسه‌های تم تولد پری دریایی را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

ریسه با طرح پری دریایی

اس‌های مخصوص تم پری دریایی

اگر این امکان برایتان فراهم باشد که لباسی با تم تولد فرزندتان برای او تهیه کنید جشن زیباتری خواهید داشت. زیرا علاوه بر دکوراسیون منزل و دسرها و غذاها لباس فرزندتان نیز با همین تم طراحی شده است. هر چند بسیاری از خانواده‌ها از این موضوع چشم پوشی می‌کنند اما اگر لباس تولد فرزندتان نیز دقیقا با تم تولد او هماهنگی داشته باشد یک خاطره بی‌بدیل از جشن تولدش برای همیشه در ذهن او باقی می‌ماند.

 منبع این مطلب: