شعر انگلیسی عاشقانه

صورتی‌ها: اگر علاقه زیادی به زبان انگلیسی دارید و یا دوست داری زبان خود را تقویت کنید حتما سعی کنید از شعر انگلیسی عاشقانه نیز استفاده کنید. مجموعه‌ای از شعر انگلیسی عاشقانه را تهیه کنید و شروع به ترجمه آن‌ها کنید با این کار هم زبان شما پیشرفت فراوانی خواهد کرد و هم از این شعرهای عاشقانه لذت خواهید برد. در این مطبی تیم صورتی‌ها برای شما به همین منطور شعرهای انگلیسی عاشقانه با ترجمه فارسی را آماده کرده است. مجموعه‌ای زیبا و خواندنی از شعرهای انگلیسی عاشقانه به همراه ترجمه فارسی آن‌ها که امیدواریم مورد توجه شما دوستان قرار بگیرد.

شعر انگلیسی عاشقانه

A million stars up in the sky
one shines brighter I can’t deny
A love so precious a love so true
a love that comes from me to you
The angels sing when you are near
within your arms I have nothing to fear
You always know just what to say
just talking to you makes my day
I love you honey with all of my heart
together forever and never to part.
—————————
یک میلیون ستاره در آسمان است ولی قطعاً یکیش براق‌تر و نورانی‌تر است
یک عشق حقیقی و ابدی که از من به تو سرازیر است
فرشته ها مشغول خواندن می‌شوند وقتی تو نزدیک می‌شوی
درون آغوش تو فکر هیچ چیز سراغم نمی‌آید
تو همیشه می‌دانی چه باید بگویی، فقط حرف زدن با تو برای کل روزم کافیست
من با تمام وجود تورا دوست دارم، تا ابد، کنار هم و بدون جدایی

♥♥♥ شعر عاشقانه انگلیسی با ترجمه فارسی ♥♥♥

What do I do,
When I’m still in love with you?
You walked away,
‘Cause you didn’t want to stay.
You broke my heart, you tore me apart.
Every day I wait for you,
Telling myself our love was true.
But when you don’t show, more tears start to flow.
That’s when I know
I have to let go.
———————————
چه باید بکنم وقتی هنوز غرق عشق توام درحالی که تو نخواستی بمانی…
تو قلب که نه، تمام مرا شکستی!
همه روزه منتظر تو هستم و هنوز به خودم می‌گویم عشق ما واقعی بود
اما وقتی که نیستی، باز اشک‌ها سرازیز می‌شوند و اینجاست که به خود می‌گویم باید بی‌خیال شوم…

♥♥♥ شعر انگلیسی عاشقانه ♥♥♥

I love you with my heart
I love you with my soul
I know you don’t believe in me
but trust me for I know
my love is deep
my love is true
and it will never fade
so tell me now
and tell me true
DO YOU LOVE ME TOO?
——————————-
من تو را از ته قلبم دوست دارم ، تو را با کل روحم عشق می‌ورزم
می‌دانم که تو باورم نداری اما به من اعتماد کن، من خودم را می‌شناسم
عشق من عمیق و واقعی است و هیچگاه کم‌رنگ نمی‌شود
الان به من راست و رک بگو، تو هم دوستم داری؟

♥♥♥ شعر انگلیسی عاشقانه با ترجمه فارسی ♥♥♥

Come a little closer
Honey, come a little closer,
let me whisper in your ear.
Let me tell it to you softly,
So that no one else will hear.
What I have to say is private,
and is just between us two;
just want you, to know how much,
I love the things you do
—————————
کمی نزدیک‌تر بیا عزیزم، بگذار در گوشت به آرامی هرچه تمام بگویم!
کسی ازین راز نباید آگاه شود، فقط بین تو و من…!
فقط تو بدان که چقدر تو را دوست می‌دارم…

♥♥♥ شعر انگلیسی عاشقانه ♥♥♥