شاید کمتر خانومی پیدا شود که کفش پاشنه بلند را دوست نداشته و در کمد کفش‌های خود چندین مدل مختلف از آن را نداشته باشد. خرید کفش پاشنه بلند زنانه و دخترانه کار آسانی هست و باید بر اساس برخی اصول انجام شود. راهنمای خرید کفش پاشنه بلند به شما در خرید این مدل کفش‌ها کمک خواهد کرد تا هم کفش زیبایی خریداری کنید و هم به پا‌های خود اسیب نزنید. حتما پیش از خرید راهنمای خرید کفش پاشنه بلند را مطالعه کنید. همراه صورتی‌ها باشد.


یکی از لازمه‌های داشتن استایل زنانه جذاب و زیبا کفش پاشنه بلند زیبا می‌باشد. کفش‌های پاشنه بلند جذابیت و زیبایی را بیشتر می‌کنند و استایل شما را زنانه‌تر. اما یک مشکل بزرگ و بسیار مهمی که این مدل کفش‌ها دارند آن هم مضر بودن برای پاها می‌باشد، به همین دلیل هم بسیاری از پزشکان توصیه می‌کنند که از این مدل کفش‌ها به صورت روزانه و مدت زمان زیاد استفاده نشود.

اما می‌توان با رعایت نکاتی که در قالب راهنمای خرید کفش پاشنه بلند برای شما بیان می‌شود کفشی خرید که هم زیبا باشد و هم آسیب کمتری به پاهای شما برساند. ولی در کل نباید کفش پاشنه بلند را به صورت طولانی مدل استفاده کنید.

راهنمای خرید کفش پاشنه بلند

راهنمای خرید کفش پاشنه بلند

۵ فاکتور مهم برای خرید کفش پاشنه بلند وجود دارد که در ادامه همگی این فاکتورها را با هم بررسی خواهیم کرد.

اصلا کفش پاشنه بلند مناسب پاهای من هست؟

اولین فاکتور راهنمای خرید کفش پاشنه بلند این است که بدانیم آیا کفش پاشنه بلند مناسب پاهای ما است یا نه؟ به شکل راه رفتن خود نگاه کنید اگر بر روی پنجه پای خود راه می‌روید و یا هنگام راه رفتن وزن خود را بر روی قسمت جلویی پای خود می‌اندازید کفش پاشنه بلند بسیار برای شما مناسب خواهد بود و شما رابطه بهتری با این مدل کفش‌ها خواهید داشت. که البته بسیاری از خانم‌ها در واقع به همین مدل راه می‌روند.

مدل پاشنه کفش بسیار مهم است :

خرید کفش پاشنه بلند

پاشنه کفش بسیار فاکتور مهمی می‌باشد و سلامتی پاهای شما وابسته به آن خواهد بود. پاشنه پا هرچه قدر نازکتر و باریکتر باشد سلامتی شما را بیشتر تحدید خواهد کرد چون پاشنه ناز تعادل کمتری دارد و به ستون فقرات شما فشار بیشتری می‌‌آمورد بهتری است اگر قرار است کفش را مدت زمان طولانی بپوشید از پاشنه‌های کلفت استفاده کنید. برای زمان‌های کوتاه تفاوتی نخواهد کرد.

به پنجه کفش دقت زیادی کنید :

راهنمای خرید کفش پاشنه بلند

سومین فاکتور راهنمای خرید کفش پاشنه بلند پنجه می‌باشد جایی که بیشترین فشار به آن وارد خواهد شد. بهتر است کفش‌هایی که پنجه نوک تیز دارند را کنار بگذارید که این مدل کفش‌ها بیشترین آسیب را به پاها خواهند زد. در فصل‌های گرم از پنجه‌هایی که باز هستند استفاده کنید تا پنجه شما راحت باشد. بهتر است از کفش‌هایی با پانجه مربعی و دایره‌ای استفاه کنید تا بهترین حالت را داشته باشید.

جنس کفش پانه بلند :

همگی فاکتورهای گفته شده از راهنمای خرید کفش پاشنه بلند وابسته به جنس کفش می‌باشند چراکه  اگر کفش شما جنس نا مرغوب داشته باشد هیچ کدام از موارد بالا ۱۰۰% به صورت اصولی رعایت نشده است. با اینکه در بازار کفش‌های پاشنه بلند بسیاری وجود دارد که قیمت مناسبی نیز دارند و لی این کفش‌ها اکثرا دارای شکل مناسب و راحت برای پا نیستند. به همین دلیل هم باید سعی کنید از فروشگاه‌های معتبر کفش‌های اصل را خریداری کنید تا جنس و مدل مناسبی داشته باشند و علاوه بر مد و زیبایی راحتی را نیز همراه خود به پاهای شما بدهند.

اندازه کفش را درست انتخاب کنید :

خرید کفش پاشنه بلند

انتخاب درست اندازه کفش فاکتوری است که باید در خرید تمامی کفش‌ها رعایت شود. پاهای شما باید در کفشی که می‌پوشید راحت باشد و به راحتی و بدون فشار بتوانید کفش را از پای خود دربیاورید. در این صورت این کفش مناسب پای شما خواهد بود.

راهنمای خرید کفش پاشنه بلند اصول مهم در خرید کفش پاشنه بلند را به شما آموخت حال می‌توانید با خیالی آسوده خرید کنید و از راحتی و زیبایی کفش خود لذت ببرید و دیگران را نیز مجذوب زیبایی خود کنید.