تبلیغات مهم‌ترین بخش بعد از شروع یک کسب و کار می‌باشد. با تبلیغات مردم شما را خواهند شناخت و به شما و خدمات شما مراجعه خواهند کرد پس باید فاز تبلیغات کسب و کار خود را جدی بگیرید.


تبلیغات مهم‌ترین بخش بعد از شروع یک کسب و کار می‌باشد. با تبلیغات مردم شما را خواهند شناخت و به شما و خدمات شما مراجعه خواهند کرد پس باید فاز تبلیغات کسب و کار خود را جدی بگیرید.

وقتی شما کسب و کار خود را شروع می‌کنید اگر حتی بهترین امکانات را داشته باشید و بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهید تا زمانی که مردم و مشتریان شما را نشناسند کسب و کار شما موفق نخواهد بود و بعد از مدت زمان کمی شما شکست خواهید خورد.

تبلیغات خلاقانه برای کسب و کار

تبلیغات باعث می‌شود که شما به مخاطبان و مشتریان خود معرفی شوید و مشتریان جدید کسب کنید. اما آیا هر تبلیغی مناسب هر کسب و کاری است و همه می‌توانند از همه روش‌های تبلیغاتی استفاده کنند؟

تبلیغاتی موفق خواهد بود و بهره وری بالایی خواهد داشت که هدفمند، خلاقانه و خاص باشد، اگر تبلیغاتی این ویژگی‌ها را نداشته باشد مطمعنا محکوم به شکست است.

اما چرا باید تبلیغات کسب و کار خلاقانه باشد؟

در این مطلب چند مورد از فواید تبلیغات خلاقانه را برای شما بیان خواهم کرد. با من همراه باشید.

1- از رقبا فاصله خواهید گرفت :

تبلیغات خلاقانه باعث می‌شود که شما به شهرت برسید اما چگونه؟ شما علاوه بر اینکه با تبلیغات معروف می‌شوید و مشتریان جدید پیدا می‌کنید، بلکه به خاطر نوع تبلیغات متفاوت و خلاقانه خود نیز به شهرت خواهید رسید همین امر باعث می‌شود که از رقبا به سرعت فاصله بگیرید.

2- کاهش هزینه :

برای اینکه کسب و کار شما به خوبی راه خود را پیدا کند شما باید هزینه‌های خود را مدیریت کنید و هرچه می‌توانید از هزینه‌های خود بکاهید. تبلیغات معمول و سنتی بسیار هزینه بر هستند پس شما باید به فکر تبلیغات‌های خلاقانه باشید تا در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید.

هدایای تبلیغاتی جدید

به عنوان مثال : بانک ملت در سال‌های اخیر به جای استفاده از هدایای تبلیغاتی سنتی که هر ساله به کارمندان و مشتریان خود اهدا می‌کرد دست به خلاقیت زده و از هدایای تبلیغاتی جدید استفاده کرده است. شکلات تبلیغاتی انتخاب بانک ملت بود به عنوان هدیه تبلیغاتی. نتیجه این انتخاب درست صرفه جویی در هزینه‌ها  و کاهش هزینه‌های تبلیغاتی بود.

2 مورد از فواید استفاده از تبلیغات خلاقانه را برای شما بیان کردیم. امیدواریم شما نیز از این مطلب استفاده کرده باشید.


منبع :  چرا استارتاپ‌ ها باید در تبلیغات خلاق‌تر باشند؟