در ادامه این مطلب از مجله بانوان و دخترانه صورتی‌ها ، در مورد اینکه جوراب زنانه نازک و کلفت را چگونه و کجا بپوشیم و چه کنیم که جوراب زنانه در نرود ، بحث می‌کنیم.



راهنمای پوشیدن جوراب نازک زنانه و کلفت

از زمان‌های قدیم در بین بانوان و دختران جوراب زنانه نازک رایج بوده و هست. جوراب زنانه هم نوعی حجاب است و هم جنبه مد و زیبایی دارد. بعضی از لباس‌ها و تیپ‌های زنانه و یا دخترانه برای تکمیل شدن و چند برابر شدن زیبایی‌شان به جوراب مشکی نیاز دارند. جوراب مشکی چند نوع است: جوراب مشکی کوتاه ، جوراب مشکی بلند و یا جوراب شلواری ، همچنین جوراب نازک و یا کلفت. که هر کدام از این‌ها کاربرد متفاوتی دارند و با هر لباس و هر تیپی نمی‌توان همه نوع جورابی پوشید اگر جوراب با لباس مناسب استفاده نشود زشت دیده خواهد شد. در ادامه این مطلب از مجله بانوان و دخترانه صورتی‌ها ، در مورد اینکه جوراب زنانه نازک و کلفت را چگونه و کجا بپوشیم و چه کنیم که جوراب زنانه در نرود ، بحث می‌کنیم.

جوراب زنانه نازک

تا به حال به این فکر کرده‌اید که چه موقع می‌توانید از جوراب استفاده کنید؟ برای چه مراسم‌هایی جوراب مناسب است؟ با چه لباسی می‌توانیم جوراب بپوشیم؟ جوراب‌ها و جوراب شلواری‌ها انواع رنگ و انواع مدل دارد که باید تشخیص دهیم با هر لباس چه رنگ و چه مدل جوراب و یا جوراب شلواری انتخاب کنیم.

انتخاب رنگ جوراب شلواری و یا جوراب

جوراب زنانه ساق کوتاه

جوراب و جوراب شلواری انواع رنگ‌ها را دارد که رنگ پوست و رنگ مشکی آن طرفداران زیادی دارد و ست کردن بقیه رنگ‌ها کار دشواری است. جوراب شلواری رنگ پا را به چند دلیل مختلف می‌پوشند: اول اینکه باعث صاف و درخشان دیده شدن‌ پاها می‌شود و همچنین اگر زخم و یا تراشی روی پا باشد آن را می‌پوشاند و رنگ پا را روشن‌تر نشان می‌دهد. اگر واقعا رنگ پا باشد با هر لباسی می‌توانید بپوشید چون هدف زیبا نشان دادن پاها است.

ولی پوشیدن جوراب و یا جوراب شلواری مشکی کاربرد دیگری دارد و با همه لباس‌ها نمی‌توان پوشید. مثلا هنگام پوشیدن لباس‌های رنگ روشن مانند: سفید ، صورتی و … نمی‌توانید از جوراب و یا جوراب شلواری مشکی زنانه استفاده کنید چون ناهماهنگی ایجاد می‌شود.

ولی هنگام پوشیدن لباس‌هایی با رنگ تیره می‌توانید جوراب مشکی زنانه بپوشید که هدف هم زیبا نشان دادن پاها است و حفظ سنگینی و وقار مخصوصا اگر برای مراسم ختم می‌پوشید باید حتما ار جوراب شلواری نازک و یا کلفت استفاده کنید. برای هر مراسم دیگری اگر لباستان بیش از حد کوتاه است و یا تونیک می‌پوشید ، باید جوراب شلواری بپوشید هنگام پوشیدن جوراب زنانه نازک و یا کلفت باید حتما کفش هم بپوشید که کفش هم با توجه به مکان و مناسبت مراسم انتخاب می‌شود. مثلا کفش پاشنه بلند یا بابت و …

فراموش نکنید که هنگام پوشیدن جوراب و یا جوراب شلواری مشکی زنانه باید حتما کفش مشکی و یا رنگ خیلی تیره انتخاب کنید در غیر این صورت ناهماهنگی دیده می‌شود که اصلا زیبا نیست.

انتخاب جوراب شلواری و یا جوراب طرح‌دار و یا ساده

انواع جوراب زنانه شیشه ای

جوراب زنانه نازک و جوراب شلواری علاوه بر تنوع رنگ انواع طرح‌ها و مدل‌ها را دارد. اگر لباستان خیلی ساده و تک رنگ است می‌توانید از جوراب شلواری طرح‌دار استفاده کنید که لباستان از سادگی دربیاید در واقع  نوعی تنوع به خرج دهید و جوراب شلواری مناسب با لباستان را انتخاب کنید.

تاکید می‌کنم که اگر قرار است جوراب شلواری طرح‌دار انتخاب کنید باید حتما لباستان ساده و تک رنگ باشد در غیر این صورت نازیبا دیده خواهد شد. حتی می‌توانید از ساق شلوار استفاده کنید که مانند جوراب شلواری است و هر جنس و طرح و رنگی دارد.

انتخاب جنس جوراب زنانه نازک

هنگام خرید جوراب زنانه نازک باید به جنس آن دقت کنید  چون خیلی نازک و حتی شیشه‌ای هستند خیلی زود پاره می‌شود و یا به اصطلاح در می‌رود. سعی کنید مارک‌های مشهوری بگیرید که یکبار مصرف نباشد و این اتفاق بعد از چند بار پوشیدن اتفاق نیفتد. چگونه می‌توانیم عمر جوراب زنانه نازک را افزایش دهیم؟ با روش‌های خیلی ساده می‌توانید از دررفتگی جوراب زنانه نازک جلوگیری کنیم.