مطمئنا بعد از یک روز کاری پر تنش و پر از استرس هیچ چیز مانند یک مکان ساکت و آرام برای استراحت نمی‌چسبد. حال اگر این استراحت همراه با یک ماساژ ملایم باشد دلچسبی آن نیز دو چندان خواهد شد. یک ماساژ خوب و اصولی می‌تواند تمامی استرس‌ها و خستگی‌های بدن ما را به کل از بدن دور کرده و احساس آرامش و راحتی را به ما هدیه دهد.

اگر یک صندلی ماساژور فول بادی در خانه داشته باشید که عالی؛ کار شما بسیار آسان بوده و می‌توانید از یک ماساژ ایده‌آل لذت ببرید اما اگر دستگاه ماساژور ندارید باید به فکر انجام آن به صورت سنتی و دستی باشید.

تکنیک‌های ماساژ مختلفی وجود دارد که می‌تواند فواید بسیار زیادی را عاید بدن ما کند مشکل اینجاست که بسیاری تصور می‌کنند که برای این کار باید به یک مرکز ماساژ مراجعه کرده و از یک ماساژور تماماً حرفه‌ای کمک بگیرند. این در حالی است که بسیاری از تکنیک‌ها را خودتان نیز می‌توانید در خانه انجام دهید. تکنیک‌های بسیار ساده‌ای در ماساژ وجود دارد که  می‌توانید در خانه بدون کمک گرفتن از کسی آن‌ها را انجام دهید و از فواید آن بهره مند شوید. در این مقاله قصد داریم یک روش ساده که تا حد زیادی می‌تواند بر احساس راحتی شما تاثیر بگذارد را معرفی کنیم. موضوع مقاله ما در مورد ماساژ پیشانی است؛ ماساژی که شما می‌توانید به راحتی انجام داده و از فواید زیاد آن بهره مند شوید.

ماساژ پیشانی

ماساژ پیشانی

ماساژ پیشانی یک ماساژ مستقل نبوده و جزو فرایند ماساژهای کلی مانند ماساژ سوئدی است اما می‌توان آن را به صورت مستقل نیز انجام داد. تاثیر ماساژ پیشانی آنی بوده و شما می‌توانید بسیاری از فواید آن را بعد از انجام به طور کامل احساس کرده و یا مشاهده نمایید.

دیگر مزیت این روش این است که انجام آن بسیار ساده بوده و شما نیاز به تجهیزات خاصی نخواهید داشت؛ همچنین زمان زیادی نیز از شما نخواهد گرفت. این‌ها دلایل محکمی هستند تا شما ماساژ پیشانی را به صورت روزانه انجام دهید. در ادامه، نحوه انجام ماساژ پیشانی را به شما خواهیم آموخت و سپس فواید انجام این نوع ماساژ را به شما یادآوری خواهیم کرد. همراه میسرست باشید.

نحوه انجام ماساژ پیشانی

نحوه انجام ماساژ پیشانی:

روال کار بسیار ساده و آسان است. نگاهی به تصویر زیر بیاندازید. در این تصویر خطوطی را میبینید که مسیر حرکت دستان ماساژور بر روی صورت را نشان می‌دهد. البته این تصویر برای کل صورت است اما مسیر حرکت دست آن بر روی پیشانی نیز کاملاً مشخص شده.

ادامه مطلب در:

https://missrest.com/%d9%81%d9%88%d8%a7%db%8c%d8%af-%d9%85%d8%a7%d8%b3%d8%a7%da%98-%d9%be%db%8c%d8%b4%d8%a7%d9%86%db%8c/