در این مطلب از مجله زنانه و دخترانه صورتی‌ها برای شما کاربران عزیز ایده‌های تزیین دستمال سفره داخل لیوان را آماده کرده‌ایم که امیدواریم با این تزیینات زیبا سفره‌ای زیبا داشته باشید.


تزیین دستمال سفره داخل لیوان

یکی از زیبایی‌های هر مهمانی سفره آرایی و تزیین سفره غذا است. خانم‌های خانه‌دار زمان زیادی برای پختن غذاهای مختلف برای مهمانی صرف می‌کنند ولی بعضی از خانم‌ها برای تزیین غذا و حتی تزیین میز زمان کافی نمی‌گذارند در حالی که تزیین سفره و تزیین دستمال سفره برای مهمانی بسیار مهم است و زیبایی سفره باعث می‌شود غذاها نیز خوشمزه‌تر به نظر بیاید. در این مطلب از مجله زنانه و دخترانه صورتی‌ها برای شما کاربران عزیز ایده‌های تزیین دستمال سفره داخل لیوان را آماده کرده‌ایم که امیدواریم با این تزیینات زیبا سفره‌ای زیبا داشته باشید.

نکات مهم در تزیین دستمال سفره داخل لیوان:

۱- در انتخاب دستمال سفره باید دقت کنید طرحی را انتخاب کنید که متناسب با سفره شما باشد و رنگ و طرح دستمال سفره باعث به‌ هم خوردن تزیین میز و تناسب میز نشود.

۲- رنگ‌های روشن در دستمال سفره باعث زیبایی بیشتر می‌شود ولی اگر از دستمال پارچه‌ای استفاده می‌کنید که یک‌بار مصرف نیستند سعی کنید رنگ‌هایی را انتخاب کنید که به سختی آلودگی‌ها را جذب کند.

۳- استفاده از دستمال سفره‌های کاغذی برای مهمانی‌های خانوادگی بسیار مناسب است و مهمانان نیز راحت‌تر از دستمال سفره استفاده می‌کنند و مشکلی با کثیف شدن آن ندارند.

۴- برای تزیین دستمال سفره بهتر است دقت کنید و خط های تا را متناسب تا کنید تا زیبایی دستمال سفره به چشم بیاید.

ایده‌های تزیین دستمال سفره داخل لیوان

تزیین دستمال سفره داخل لیوان

تزیین دستمال سفره کاغذی

ایده‌های تزیین دستمال سفره داخل لیوان

تزیین دستمال سفره برای مهمانی

تزیین دستمال سفره برای مهمانی

ایده تزیین دستمال سفره

ایده تزیین دستمال سفره

تزیین دستمال سفره مهمانی‌ها