در این مطلب از وبلاگ برای شما جملات خاصی را آماده کرده‌ایم که می‌توانید برای همسر خود و یا کسی که دوستش دارید ارسال کنید. بهتر اس به همراه عکس پروفایل هنری خود این جلات را به او ارسال کرده و میزان علاقه خود را به وی نشان دهید.

جملات عاشقانه زیبا برای مخاطب خاص


♥♥ متن های عاشقانه کوتاه ♥♥

تو ناز می کنی،من ناز می کشم،این منطق کیه
انگار پیش تو فرقی نمی کنه کی عاشق کیه …

♥♥ خاص ترین مخاطب دنیا ♥♥

به کی می‌سپاری منو؟ بی‌تو تمرین می‌کنم، تو
جوونی مُردنو! فاصله نگیر ازم که بری…

♥♥ جملات ناب عاشقانه دوستت دارم همسر عزیزم ♥♥

هرچقدر محال باشد اما هنوز
آخر شب‌ را به داشتنت
فکر می‌کنم درست مثل کارگر پیرِ
شهرداری که سال‌هاست آخرشب‌ها
زیر پنجره خانه‌ای را جارو می‌زند
که سال‌ها پیش معشوقه‌اش
در آن زندگی می‌کرد

♥♥ خاص ترین مخاطب دنیا ♥♥

خاص ترین مخاطب دنیا


نصفه و نیمه نباش!
من دیکتاتور ترین آدمِ روىِ زمینم!
تمامت را میخواهم…

♥♥ جملات عاشقانه برای مخاطب خاص ♥♥

مگر نمی‌گویی که ،
هر آدمی
یک بار عاشق می‌شود؟
پس چرا ،
هر صبح که چشم‌هایت را باز می‌کنی ؛
دل می‌بازم باز …؟!


♥♥ متن های عاشقانه کوتاه ♥♥

برای ابراز علاقه‌خودتان پیش‌قدم شوید
باور کنید لذت بخش‌ترین کار دنیاست!
اینکه به او که دوستش داری
از احساسِ درونت بگویی و به او
بفهمانی که زندگی با
حضور او “زیباست”

♥♥ جملات عاشقانه زیبا برای مخاطب خاص ♥♥

تو آمدی و بی‌آنکه بدانی خدا با تو
برای من با یک بغل شعرِ نگفته فرستاده
حالا بشین و تماشا کن!
چگونه آیه آیه کتاب رسالتِ تو را
خواهم سرود
پیامبرِ از همه جا بی‌خبر من…