در این مطلب از مجله بانوان صورتی‌ها برای شما کاربران عزیز جملات مثبت و پرانرژی کوتاه و جملات پر انرژی صبح را آماده کرده‌ایم تا با خواندن این جملات مثبت و پر انرژی کوتاه یک روز پر از انرژی داشته باشید و ذهن خود را از تفکرات منفی نسبت به خودتان و دیگران خالی کنید چون با ذهنی مثبت شما می‌توانید تمام مشکلات را حل کنید پس با ما همراه باشید تا جملات پر انرژی برای صبح را بخوانید.


جملات پر انرژی صبح

جملات مثبت و پر انرژی کوتاه

جملات پر انرژی صبح برای تقویت روحیه:

۱) تغییر نکنید! به‌خاطر این‌که آدم‌ها دوست‌تان داشته باشند! خودتان باشید…. و بدانید آدم‌هایی که لیاقت‌تان را دارند، خودِ واقعی شما را دوست خواهند داشت.

۲) عشق و محبت میوه تمام فصل‌ها است و دست همه کس به شاخسارش می‌رسد در این جهان نیاز به دوست داشتن و ستایش بیش از نیاز نان است …

۳) نگذار آرزوهایت؛ یک روز تبدیل به حسرت بشود مگر چند بار در زندگی پیش می‌آید که آدم چیزی را عمیقا بخواهد…

۴) عشـق مساحت مشخصی ندارد گاهی به اندازه یک دل است و گاهی به بزرگی یک دنیا یادبگیریم با دل کوچک‌مان یک دنیا عـشـق بورزیم

۵) “خوشبخت‌ترین” مخلوق خواهی بود… اگر امروزت را آن‌چنان زندگی کنی، که گویی نه فردایی وجود دارد برای دلهره، و نه گذشته‌ای برای حسرت!

۶) زندگی هدیه‌ای از طرف معبود است روزی نو ، زندگے نو  لبخند بزن بر این روز زیبا  و زندگے را دوست بدار  آن‌که امروز را از دست می‌دهد فردا را هرگز نخواهد یافت !

۷) هیچ روزی با ارزش‌تر از امروز نیست … امروز را زیبا بساز !

جملات پر انرژی صبح

جملات پر انرژی برای صبح

۸) مهم نیست،اگر انسان، برای کسی که دوست دارد، غرورش را، از دست بدهد. فاجعه است، اگر به خاطر حفظ غرور، کسی را که، دوست دارد از دست بدهد.

۹) گذشته‌ات رو نمی‌تونى دوباره بنویسى اما می‌تونى یه کاغذ تمیز و سفید بردارى و آینده‌ات رو اون‌جورى که می‌خواى بنویسى

۱۰) خوشبختی مانند یک بوسه است ، برای این‌که از آن لذت ببرید باید آن را با کسی سهیم باشید ..

۱۱) دنیا نه خوشبخت است، نه بدبخت دنیا همان چیزی می‌شود که ما می‌بینیم. دنیا بینش ماست دنیا در نگاه ما آفریده می‌شود. هر آدمی آفریننده‌ی دنیای خویش است.

۱۲) عاشق شوید و بلند همتی را پیشه‌ٔ خود سازید، زیرا این‌ها بال‌های نیرومندی هستند که شما را به قله‌های بلند کامیابی می‌رسانند.

امیدواریم با خواندن این جملات پر انرژی صبح ذهنی مثبت پرورش دهید و همیشه شاد باشید.

جملات پر انرژی برای صبح