آیا می‌دانید نشانه های عاشق شدن پسران چیست؟ در این مطلب، مجله صورتی‌ها قصد دارد نشانه های عاشق شدن پسران را برای شما بازگو کند. درست است که این علائم از فردی به فرد دیگر می‌تواند متفاوت باشد ولی علائم کلی ابراز علاقه غیر مستقیم می‌تواند این علائم‌ها باشید.

ابراز علاقه غیرمستقیم پسران

ابراز علاقه غیرمستقیم پسران

بعضی از پسران نمی‌توانند به طور مستقیم ابراز علاقه کنند و این می‌تواند علت‌های فراوانی داشته باشد مثلا ترس از جواب رد، خجالتی بودن،مغرور بودن و ….

روش‌هایی وجود دارد که می‌توانیم با کمک آن‌ها دریابیم که فرد مورد نظر به ما علاقه و توجه دارد یا نه! چطوری؟

بعضی از پسران به طور عمدی این علائم را نشان می‌دهند و می‌خواهند به صورت غیرمستقیم ابراز علاق کنند ولی بعضی‌ها هم به طور غیرعمدی این علائم را از خود نشان می‌دهند.

نشانه های عاشق شدن پسران

۱) به چشم‌هایش با دقت نگاه کنید.

فقط با نگاه کردن به چشم‌های طرف مقابل است که می‌توانید از احساس درونی و باخبر شوید. برخلاف سایر اعضای بدن که ما همیشه روی آن‌ها کنترل لازم را داریم، چشم‌هایمان فرق دارند و کنترل کاملی از از آن‌ها نداریم. وقتی زن یا مردی هیجان داشته باشد یا حسی قوی در دلش باشد، مردمک چشمانش بزرگتر می‌شود. پس اگر وقتی با طرفتان حرف می‌زنید، دیدید که مردمک چشمانش بزرگ شده است یعنی دوستتان دارد.

همچنین موقع حرف زدن می‌توانید از طرز نگاه کردن او بفهمید که چقدر به شما توجه دارد. اگر ارتباط چشمی خود را به طور مداوم با شما حفظ می‌کند، می‌توانید احساس قلبی‌اش را از چشم‌هایش بخوانید.

ادامه مطلب در لینک زیر:

علائم عاشق شدن پسران